Web-Stat

Mittwoch, 14. Januar 2009

o seara interesanta...



Inca o seara dupa job.
Dupa stress.
Nervi.
Oboseala.
***
Cind era in pericol de a fi la fel de terna, seara aceasta a facut un artificiu.
A pus pe cineva sa imi adreseze o intrebare interesanta.
Printre alte subiecte de discutie.
***
Daca am regrete.
***
E o intrebare la care nu am avut pina acum curajul sa imi raspund absolut sincer nici macar mie.
Dar am sa incerc sa o fac acum.
***
Ca orice om, am facut multe lucruri in anii de cind sint pe lume.
Unele bune.
Altele rele.
Unele cu scop.
Altele din inertie.
Iar altele neintentionat.
***
In principiu, ma straduiesc sa nu am regrete.
Caci regretele sint izvorite in marea majoritate din nereusite si ura.
Desigur, nu toate.
Regret ca nu pot fi linga copilul meu.
Un regret intens al meu este ca nu am reusit sa fiu destept cind a trebuit, in loc de dornic de minuni si magie.
Alt regret a fost ca aparitia magiei in viata mea a fost intr-un loc, moment, si persoana total nepotrivita.Adevaratul regret nu e asta, ci ca nu mi-am permis slabiciunea sa ma las luat de val.Nu inseamna ca ar fi fost si bine sau corect.Binele meu nu este binele tuturor celor implicati.A dreq sira a spinarii...
Ar mai fi citeva, mici, dar sint asa de neesentiale,de fapt, incit nu merita sa le trec aici.
***
E drept insa ca daca as putea ,as lua-o de la capat.Poate doar intr-un mod usor diferit.
***
Sa regreti inseamna sa doresti sa fii in alt loc, in alt film.
Mie insa imi place filmul meu.
Bun, rau, cum e el, e al meu.
Si de fapt doresc sa joc in el.

1 Kommentar:

Lia D hat gesagt…

Mi-am pus si eu de multe ori intrebarea daca am regrete. Am, dar nu legate de faptele mele. Tot ce am facut, am facut ca am vrut sa fac.
Cred ca nu ar trebui de fapt sa avem nici un fel de regrete vis-a-vis de ceea ce am facut sau ales in viata.