Web-Stat

Freitag, 16. Januar 2009

morning after



Alta dimineata.
Ar fi o dimineata normala, altfel.
Daca nu ar fi dimineata in care am constientizat ca viata se razbuna.
Nu, nu pe mine.
Pe mine s-a razbunat deja.
***
Constat inca o data ca viata e o curva, un demon.
Care-i tenteaza pe cei dominati de defectele lor.
Doar ca sa-i doboare ulterior.
Se zice ca intotdeauna exista o nota de plata.
Si pe zi ce trece constat ca e real.
Ar trebuii sa ma bucur ca inca o data am avut dreptate.
Ca lucrurile se intimpla exact asa cum am zis ca se vor intimpla.
Constat insa, cu mirare, ca imi e pur si simplu indiferent.
Nu imi pasa-nu am resentimente, deci nici satisfactii.
Ceea ce nu e neaparat bine.
Caci nepasarea ne omoara, de fapt.
Pur si simplu nu vreau sa aud lamentarile celor doboriti.
Am reusit sa depasesc momentul rau in care asta mi-ar fi produs o meschina satisfactie.
Fiecare isi are propriile alegeri.
Care, o data facute, te obliga.
Independent de vointa ta, sau de constientizarea greselilor.
Unele nu se mai intorc.
Nu poti omori un om de doua ori.
***
Oare e libertate, detasare sau usurare ceea ce simt?
Libertate fata de trecut?
Detasare fata de problemele autocreeate ale altora?
Usurare fata de propria constiinta, in ideea ca nu mai urasc pe nimeni?
Orice ar fi, are un gust amar...
***
Oare nu imi place ca intr-un final, am reusit sa ma detasez, sa fiu liber, iar constiinta mea sa fie usor de purtat?
Daca e asa, chiar sint doar un prost care rosteste vorbe mari...

5 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

nu esti deloc un prost. doar un om matur. :)
weekend minunat iti doresc :*

Lia D hat gesagt…

"Se zice ca intotdeauna exista o nota de plata. Si pe zi ce trece constat ca e real" - ;)

Anonym hat gesagt…

viata nu e curva,noi suntem prea slabi de ce e grea crucea?de ce ne dor genunchi cand urcam dealul?uiti esentialul crucea noastra e doar a noastra si avem datoria sa ne o purtam ...pana la capat.tot ce ni se intampla are un scop si un sens
(daca nu pui comentul mi-e indeajuns sa stiu ca ai citit)

LaMargineaNoptii hat gesagt…

de ce nu as pune commentul? e viata mea, chiar daca ce am scris nu se refera la greselie mele. iar crucea mea stiu eu mai bine ca tine ce e si cit e de a mea. am mai afirmat ca o port asa cum e ea. si nu ma dau in laturi e la asta. si,chit ca nu prea cred, sau credeam in asta,stiu ca totul are un scop.

Anonym hat gesagt…

good to hear these :) mie mi se pare ca nu poti sa te rupi de ceva din trecut ca inca te faci vinovat de unele lucruri daca te eliberezi de trecut viitorul isi poate face loc mai usor,dar am incredere ca ai sa poti sa treci peste toate si ai sa iti gasesti calea,drumul tau.
wish you all the best,hugs