Web-Stat

Mittwoch, 14. Januar 2009

*o leapsa...

1. Ce culoare de chiloti au chilotii pe care-i ai pe tine. Is cu dantela sau nu?
-Negrii, nu, nu au dantela. Si nici manecutze, sireturi si alte alea.
2. Cat ai purtat cel mai mult o pereche de sosete? De cate ori ai putut sa lipesti soseta de perete?
-Prea mult.Ulterior, ar fi putut fi folosita pe post de soseta omului-paianjen. Care ar fi devenit omul-paianjen-mirositor.
3. Cate perechi de pantaloni ai acasa?
8
4. Ti-ai facut pantofii de dimineatza? Daca ai adidasi, cand iai spalat ultima data?
Nu, nu imi place sa imi fac pantofii. Asta imi aduce aminte ca sint ai mei.
5. Imagineaza-te peste 5 ani. Te-ai ingrasat?
Din contra, am slabit.
6. Daca un reporter t'zar pune o intrebare indiscreta, l-ai pocni in muaca?
Nu. I-as da un rapuns indiscret, imoral, si care mai si ingrasa.
7. Care este fantezia ta cea mai fantastica privind doo perechi de sosete rupte?
Daca sint deja rupte, se exclud fanteziile.
8. Care este opinia ta privind razboiul din Fasia Gaza? Esti de parere ca Magda Ciumac ar trebui sa intervina sau tii cu Tolea la faza asta?
Nu, nu cred ca doriti sa aflati parerea mea despre orice problema legata de zona aia.
9. Daca ar fi sa emigrezi, ce ti-ai lua cu tine din Romania?
Copilul.
10. Daca te-ai intalni vrodata cu animaloo (da io) iai da o bere?
Cred ca as accepta una.

2 Kommentare:

Lia D hat gesagt…

Numai o bere? :)
Seara faina!

LaMargineaNoptii hat gesagt…

nu beau cu necunoascuti....nici macar daca platesc ei! ;-D