Web-Stat

Mittwoch, 16. September 2009

FHM



M-am uitat pe FHM.
De curiozitate.
Nu imi sta in obicei.
Dar mi-am zis sa ma simt si eu ca tipicul barbat de la colt, asudat, mirosind a votca, in trening, si cu ochii pe bucile vecinelor.
Macar 5 minute pe an.
Interesant experienta, oricum.
Am realizat foarte brusc de ce spun femeile ca sintem prosti.
Deoarece chiar sintem.
***
Susnumitul....brand are o rubrica.
"Covergirl 2009"...
Desigur, barbatul asudat-mirositor-si-intzolit-in-plastic din mine m-a indemnat sa dau de pagini, sa imi..."clatesc ochii".
Si.
Am descoperit de fapt ce nepretentiosi sintem cu femeile.
Ca oameni.
Neam.
Sau specie.
Se pare ca ne ajung niste buze tzuguiate, o lenjerie cu dantela sau o promisiune a unei nuditati ca sa acordam un "10" unei femei.
Femeie absolut comuna in mare parte.
Cu singurul plus reprezentat de niste kilograme in minus.
Pina si in materie de-a ne excita ni-se manifesta lenea si nepasarea.
***
Bravo lor!
Ne-au tras-o o istorie intreaga si continua sa o faca.
Selectia naturala.
Cel mai destept il fenteaza pe cel prost.
***
Nu stiu de ce am impresia ca si partenerul FHM din romania e femeie.

3 Kommentare:

Big Bad Boantza hat gesagt…

si mai ciudat este faptul ca 89% dintre barbati se cred superiori femeilor din punctul asta de vedere.
instinctul de pradator ne fenteaza sa credem ca putem avea orice, si cand "o luam in barba" de la vreo bunaciune, scadem-treptat- standardele
de fapt, femeia vaneaza, barbatul doar asteapta sa fie prins in carlig...

personal vorbind... ma felicit ca nu am alergat dupa modele. mi se pare mult mai atragatoare o femeie desteapta decat o femeie usoara, pentru ca o femeie desteapta stie sa te provoace fara sa fie vulgara si te poate excita fara a se dezbraca

LaMargineaNoptii hat gesagt…

o femeie desteapta e ceva ce sperie de moarte majoritatea barbatilor. dar totusi e chestie de optiune. personal, nu as dori un prost ca partener. chiar daca se fute bine.

Anonym hat gesagt…

:)) felicitari! un blog la inaltime! mi am amintit de ceva experiente anterioare, pe care si tu le stii. ciudat este ca acum zambesc :)