Web-Stat

Montag, 21. September 2009

COGITO ERGO NON OVIS



Imi plac intelectualii.
Sint ceva ce eu nu am avut norocul sa fiu, si nici sansa sa devin.
Nu, nu imi plac 'telectualii.
Cei care pretind ca sint un rapuns genial la viata, dupa ce au scris doua articole de fond. Sau au bloguri care enumera intimplari.
Au o viata sub un fel de clopot de sticla, job-acasa-somn-job-acasa-somn-samd.
Sau exact invers: job-birt-somn-job-birt-somn.
Caracterisitic e jobul. De cacat, mic, dar cu litere.
Diferenta o face alcolul. Nu ca ar fi semnificativa. Dar e singura.
Rezultatul e acelasi. Nu vedem padurea de copaci.
***
Nu imi place Rromania.
Pute.
Nu de acum, de azi de ieri.
Sau de la comunisti.
Ci dintotdeauna.
Nu tzara, locurile, natura.
Ci ceva ce deja incepe sa aibe o prezenta si o viata separate. Un fel de stare de fapt. Frankenstein-ul mioritic. Personal, cred ca o sa inlocuiesc "te-ai facut de kkt" cu "te-ai facut de Rromania".
Si cred, afirm, si scriu toate acestea pentru ca:
Sint Banatzean.
Noi sintem, am fost si vom fi.
Nu "care este". Strictul prezent e prea neindestulator pentru noi.
Sint European.
Sint intolerant fata de ciori.
Sint intolerant fata de comunisti.
Sint intolerant fata de rromanii vanduti ciorilor autohtone.
Nu ma intereseaza trustul Pro. Media Pro. Kktpro.
Nu ma intereseaza filozofia de viata balcanica.
Nu ma intereseaza 'telectualitatea imbracata in ambalajul unei caiafe.
Nu ma pasioneaza Micul paris.
Ci doar mica Viena.
***
Rromania inseamna in primul rind turma.
Masa manevrabila.
Oile. Ovis, pe latina. Si la latrina.
Indobitocirea postrevolutionara prin algocalmin, salam, cascaval, fals drept la exprimare, si falsa libertate.
Credinta oarba in dreptul mostenit de generatii de-a fura.
Increderea oarba in logo-ul "scopul scuza mijloacele".
***
Mi-ar place tare-tare mult o schimbare.
De optica.
De scopuri.
De mijloace.
Dar din ce in ce mai mult imi dau seama ca e degeaba.
In consecinta, nu am de ce sa imi reconsider pozitia fata de rromania.
***
Cogito.
Ergo non ovis.
Voi?

Keine Kommentare: