Web-Stat

Freitag, 2. Januar 2009

wolves



Puii animalului-om ramin pururi mici pentru parintii lor.
Parca acum mi-era si frica sa o iau in brate, atita era de mica.
A dat sens vietii mele.
Si face asta in continuare.
Imi doresc sa o vad crescind fericita, om intre oameni, cu lupul dinauntrul ei de-a pururi adormit.
Sa aibe parte de noroc, nu ca mine.
Sa nu fie nevoita sa se bata pentru fiecare palma de pamint parcurs si pentru fiecare pod trecut.
Sa isi permita sa fie buna cu toata lumea si sa nu fie nevoita sa fie rea.
Sa stie sa fie corecta si dreapta.
Fata mea.

3 Kommentare:

Lia D hat gesagt…

Am vrut sa scriu de ieri, dar nu am mai apucat: sa-ti traiasca, sa fie sanatoasa si sa va bucurati de ea. Si sa nu uiti nici macar o clipa, EA e cea mai reala minune pe care ti-o poate da viata. Cel putin pt mine asa este de vreo sapte ani incoace ;)

Lia D hat gesagt…

PS: sa nu te superi pe mine (chiar imi cer scuze ca indraznesc) dar era mai bine cu titlul cum a fost "Fata mea".

LaMargineaNoptii hat gesagt…

Fata mea. Are si ea un pic de lup in ea.Dar lupii, ca si oamenii, pot fi de diverse feluri...