Web-Stat

Donnerstag, 1. Januar 2009

a new year



Un an nou.
Sper, mai bun ca cel ce a trecut.
Asta speram toti, totdeauna.
La mine insa e greu sa am un an mai rau.
( Cind nu ai bani, nu te temi de hoti )
***
Tot ce a putut sa se intimple, s-a intimplat.
Tot ce n-ar fi trebuit sa se intimple, s-a intimplat.
A fost anul intimplarilor.
Nu, nu imi doresc un an fara intimplari.
Doar prostii isi doresc o viata terna, fara culoare.
Nu poti avea alb fara negru, insa, in viata.
Imi asum insa riscul partilor rele, de dragul putinelor parti bune.
Relele fac lucrurile bune mai intense, ca si trairi.
Nu, nu imi fac iluzii.
Nu, nu imi doresc prea tare nimic.
Daca iti doresti, nu se intimpla.
***
Tot ce imi doresc este sa imi pot tine firul drumului, asa fragil si inconstant cum e el.
Si sa pot pasi la fel de mandru si sigur pe Drum.

1 Kommentar:

Lia D hat gesagt…

"Si sa pot pasi la fel de mandru si sigur pe Drum" - asta imi place mult! E o lectie si pentru mine, asa trebuie sa fac si eu.