Web-Stat

Samstag, 6. Dezember 2008


Uneori ma intreb la ce bun morala.
Nu exista asa ceva in ziua de azi.
In lumea noastra.
Simtul datoriei,al onoarei,al...despre ce vorbesc eu aici?Despre ceva ce va disparea in curind pina si din DEX-ul limbii romine,probabil.
Urasc ipocritii.Nu mi-e rusine sa afirm asta.Din pacate, ipocrizia e un fel de sport favorit al romanilor.E cul.Scopul scuza mijloacele.Cit timp imi iese,am dreptate...cam asta e optica asupra problemei.
Sint satul de oameni falsi.
De oameni care ar face orice pentru aparentze.
In viatza asta nu exista garantii.
Nu mai exista promisiuni.
Nu mai exista onoare.
De omenie nu mai vorbim.
Sira spinarii e o dulce vorba,dar fara continut.
***
Mi-as fi dorit sa fi trait acum niste sute bune de ani.
Cind oamenii erau oameni.
Sau isi doreau sa fie asa.
Cind vorbele erau tot ce conta in relatia dintre doi oameni.Erau sau nu erau.Si oameni isi asumau responsabilitatea a ceea ce ziceau.Nu aveau nevoie de contracte ca sa fie cinstiti.Sau nu foloseau contracte ca scuza ca sint necinstiti.NU se bucurau sa fie necinstiti.
Onoare.
Alta vorba goala in ziua de azi.
***
Am avut oare dreptate cind am zis ca monstrii din realitate sint mai rai decit cei din povesti?

Keine Kommentare: