Web-Stat

Samstag, 6. Dezember 2008

The Snow Fell...



***
Cindva,zapada a cazut.
Acoperind oameni, vise si idealuri.
Nici acum, la peste 50 de ani mai tirziu, nu realizam ce a insemnat asta pentru Europa, sau pentru noi.
Din contra, ne aducem aminte cu nostalgie(unii dintre cetatenii gloriosi ai romaniei inca o fac) vremea comunistilor si a non-valorii.
Toleranta fatza de doctrine a facut intotdeauna loc celor care urmaresc sa profite din umbra.
Acum, voi fi din nou numit in fel si chip.
NU, nu vreau sa pozez in nazist.
Insa nici nu vreau sa pozez in internationalist.
Ma simt asa cum orice concetatean de-al meu ar trebuii sa se simta.
European.
Alb.
Provenind dintr-o Europa care e sursa civilizatiei.
A culturii.
A cunoasterii.
A datoriei fatza de cei ce vor veni dupa noi.
A onoarei.
***
NU am nimic cu negrii.Sint unde sint ei.E treaba lor.
Au o viatza si o cultura(sau mai bine zis lipsa) care nu ma afecteaza.
NU am nimic cu tziganii.Sint niste negrii locali.
NU am nimic cu musulmanii,chinezii sau locuitorii insulei Togo.
INSA.
Am ce am cu romanii care ne situeaza tzara in Asia.
NU vreau sa imi duc viatza tributar bunului-plac, spagii,furtului si superstitziilor.
Cei ca mine nu se vor pleca in veci in fatza bigotismului, falsitatii sau superstitiilor.
Inca nu a aparut valul de gen pe care sa ne lasam purtati din neputinta de-a ne opune.
***
Dar.
Daca o luam logic.
Comunismul nu e un lucru rau.
De altfel nici crestinismul.
Problema e in codul genetic al oamenilor.
Cel mai puternic intotdeauna il va devora pe cel mai slab.
Natura o cere.
Totdeauna unii vor fi mai egali decit altii.
Cel mai usor mod de-a domina e cel ce se bazeaza pe prostia supusilor si vanitatea lor.
Personal, NU o sa las un monstru mort sa imi influenteze viatza, la 50 de ani dupa ce a plecat dintre noi.
La fel cum nu o sa las nici o institutie bazata pe un om mort acum 2000 de ani, si manipularea ulterioara a spuselor sale in scopuri mai mult decit discutabile si tenebroase, sa o faca.
Voi?
***
Personal,as dori sa adresez multumiri, pe aceasta cale ,tuturor celor care s-au opus invaziei hoardelor, din vremuri imemoriale pina in ziua de azi, fie ca sint greci, latini, germanici, sau slavi.
De la Leonida pina la plutonul de soldati anonimi care l-au impushcat pe Ceausescu.

Keine Kommentare: