Web-Stat

Sonntag, 27. Juli 2014

...cind vintul urla pe strada...

Intr-o duminica seara
cind vintul urla pe strada...
 
***
De ce sint rau?
Pentru ca pot?
Pentru ca mi-a ramas doar asta, ca baza sa construiesc mai departe?
Asa sint eu, acolo, dedesupt?
Nu. Cu certitudine nu.
Desigur, e multa... uritenie in noi cind cineva ne da de pamint.
Depinde de noi daca alegem sa ne ridicam intru mizerie sau la ceea ce am fost.
Paharul are si o parte plina.
Aia trebuie vazuta.
Si, la o a doua privire, imi dau seama ca partea plina e mai mare decit cea goala.
De fapt, poate ar trebuii sa las cuiva loc sa umple ce s-a golit.
Poate ca merita.
O fi frica de-a nu ajunge din nou in aceeasi situatie?
Probabil. Posibil.
Nu stiu daca sint pregatit fata de mine sa recunosc asta.
Sau doar intr-un moment in care nu ma intereseaza prea mult asta.
O fi scirba de-a ridica inca o data crucea aia si a merge peste pietre ascutite?
Toti obosim sa ne fie rau, o data si o data.
Duce la ginduri absolut imbecile.
Precum o inchipuita vina de-a dori binele altora.
Sau de a iubi.
***
Nenorocitul de pahar are insa multe fatete.
Iar deobicei ne lasam furati de ce e in el, si uitam sa il mai si rasucim.
Poate nu e vorba de uitare, ci de dorinta de-a vedea prin fateta favorabila.
Una din cele mai letale greseli, de fapt.
Viata asta e ca un puzzle.
O piesa cheie iti dezvaluie toata splendoarea sau oroarea puzzle-ului.
Uneori dorim bucata respectiva.
Alteori nu.
Si uneori ne impiedicam de ea la un mod in care nu o putem ignora, sau refuza sa o vedem.
Cel mai rau moment dintre toate.
Toti avem impresia ca ce nu stim nu ne poate rani.
Bad moment. Cind ceva e chitit sa te raneasca, o va face.
Atunci de ce nu alegem ranile la momente hotarite de noi?
Pentru ca avem puterea si vointa de-a ne baga singuri in toate relele din lume.
De ce nu putem dovedi, macar un pic, damage control?
***

Intr-o duminica seara
cind vintul urla pe strada...
Ma gindeam la drumul meu
Ce nu e nici gol, nici greu
Totul e sa il vad eu...
 
Citeodata el se pierde
Si ajung la un liman
Unde nimeni nu ma vede
Dar nici liniste nu am.

Si atunci aflu subit
Ca de fapt e doar parere
Totul este scrum si fum
Si cum ies de la vedere
Drumul meu cel preaiubit
Ma asteapta in tacere...

Citeodata e in zare
O lumina, un camin
Insa stiu cu disperare
Ca-i al altora destin.
 
Cei ce au pasit pe Drum
 Nici in zi
Si nici in noapte
Luna le e ghid acum
Si-i va duce prea departe...
 

 
 


Keine Kommentare: