Web-Stat

Freitag, 2. Oktober 2009

Ne pisca sa incercam...Intotdeauna!



Ne pisca sa incercam...!
Poate de data asta va fi altfel...
Poate am noroc...
Poate nu e chiar asa...
Poate ca nu toti sint asa...
***
Desigur, de fiecare data este altfel. In sensul ca vezi o varianta noua de om mic.

Desigur, "poate" nu poate fi alaturat cu "noroc". Mai de graba "nu exista"...

Desigur, e chiar asa. De dragul aventurii ne punem o intrebare stupida, la care oricum avem un raspuns apriori. Dar e cumplit de incomod sa il vedem.

Desigur, nu toti sint asa. Depinde doar de acel "asa". Descoperim doar variante ale acelui "asa" neplacut.
***
Si nu ne lecuim.
Oare soarta noastra este ca o roata? Ne invartim etern in jurul acelor prostii comise, incapabili sa rupem cercul?
Ne tot zicem..."m-am lecuit! nu mai fac!"...
Shit.
Bullshit.
Buuuullshit!
Ne cacam pe aceleasi jucarii, facem aceleasi tampenii, aceleasi greseli.
Incep sa am banuieli de masochism.
Degete prinse la usa, palituri in testicole, evident, pe la spate, capete in gura, coate in coaste, palme peste ochi, pumni in nas...agreem tot tacimul.
La propiu sau la figurat, tot aia.
Incasam.
Si nu intelegem.
Ca.
Daca cineva va avea ocazia sa te futa, o va face.
Absolut sigur.
E cea mai puternica tentatie pentru animalul-om.
Sint prea putini cei ce pot rezista.
Si aceia se ascund cit de bine pot, deoarece stiu ca o vor lua, chiar si numai la o simpla banuiala ca sint cum sint.
***
Zise Eu, cel apasat, nebun, asocial, pesimist...
Oare acel Eu e chiar asa de apasat, nebun, asocial, pesimist?
Sau doar cumplit de realist?

2 Kommentare:

Purple Rain hat gesagt…

Eu nu stiu cum esti, dar am o teorie: cine repeta aceeasi greseala atunci isi merita soarta! ;)

LaMargineaNoptii hat gesagt…

O viata tot invatam, se pare ca acesta e un subiect inepuizabil. La fel ca oamenii.