Web-Stat

Mittwoch, 21. Oktober 2009

be gone. stay gone. the fucking gone of all gones!



Am gasit mizerii uitate, in camera mea.
Din vremuri de rahat.
Apartinind unei persoane de rahat.
Incep sa cred vorba unei prietene, care sugera ca exista cacati umblatori, urmaritori de oameni.
The haunting shitpersons.
***
Be gone!
Be fucking gone!
And stay there, 'till the hell freezes over!
***
"...when I wake up I find you're gone
there should be grief but I feel none
trying to leave the night behind
I hardly get my thoughts in line
but there is one thing I could say
it seems I'm glad... I find you're gone..."
***

2 Kommentare:

AbraMack hat gesagt…

Pe langa text, la care nu comentez nimic, m-ai atins cu piesa asta dupa care sunt innebunita.
Nota: Vezi ca exista si varianta " Find you're here" :)

http://www.youtube.com/watch?v=-Sx_iD2wzX0

Lisandru Cristian hat gesagt…

"Din vremuri de rahat"... Ce să facem, au fost şi vor mai fi...