Web-Stat

Donnerstag, 27. August 2009

tu ce ai face...?



Tu...ce ai face?
Exista intotdeauna cai mai usoare de-a face ceva.
De-a obtine ceva.
Intotdeauna exista in noi o voce care ne indeamna sa o luam pe scurtatura.
Fara sa ne pese de consecinte.
Sau de ce cauzam cu asta.
E intotdeauna mai usor sa minti, decit sa spui adevarul.
E intotdeauna mai usor sa furi, decit sa muncesti.
E intotdeauna mai usor sa inseli, decit sa obtii ceva prin inteligenta.
E intotdeauna mai usor sa ranesti, decit sa faci un bine.
E intotdeauna mai usor sa platesti, decit sa pui mina si sa faci tu.
Intotdeauna, dar absolut intotdeauna, tentatia de-a face lucrurile intr-un mod necuvenit iese la suprafata.
E acolo.
De cind e omul om.
Nici macar nu poti spune ca asta e lipsa de umanitate.
Ba chiar de loc.
Inca e prea uman.
Uneori defectele ne deosebesc de animale.
***
Tu...ce ai face?

3 Kommentare:

Cristian Lisandru hat gesagt…

Ce-aş face???? Aş încerca să fac ca totul să meargă bine... Probabil că nu aş reuşi în demersul meu, dar mi-ar plăcea încercarea...

LaMargineaNoptii hat gesagt…

E ca in bancul ala cu bula...nu e bine nici aici, nici acolo...dar drumul e asa de frumos!

...Just a woman hat gesagt…

ce as face?....ce FUCK zi de zi ..un semn distinctiv ...si inconfundabil aratat vietii.Ma incapatanez sa-mi traiesc visul .Sa iubesc ,sa plang,...etc ...sa fiu OM ...100%E o satisfactie personala pe care mi-am rezervat-o fara sa cer voie