Web-Stat

Sonntag, 23. August 2009

inca o zi a rusinii...



Inca o data, o zi de care ar trebuii sa ne fie rusine, ca neam, ca popor, si, ar trebuii sa ne fie rusine de multii ani in care am ranjit stramb la defilari, de amaritul de 23 august impus de citiva jegosi de rusofili.
Acum 65 de ani, Rromanii au facut ce au stiut ei mai bine. The Early Cocalar's Finest. Au tradat. S-au tras pe cur. Si au prezentat mica lor jegosie ca pe o revelatie.
Aproape ca mi-e rusine ca am avut stramosi destul de prosti sa lase o mina de politruci sa ne "uneasca cu tara".
Sint Timisorean.Cu majuscula. Noi "sintem". Nu..."este".
Noi credem in cei 7 ani de acasa.
Noi credem in EUROPA.
Mancam mancare, nu mancarica.
Bem tzuica, nu zaibar.
Credem in onoare, nu in conjunctura.
Credem in datorie, nu in fuga de ea.
Credem in viitorul copiilor nostrii, nu in prezentul jegos al tarii.
Credem in curatenia orasului, frumusetea parcurilor si pastrarea civilizatiei. Nu in fabrici si uzine, cartiere gen getou sau balciul parlamentar romanesc cu tziganizarea romaniei impusa de el.
***
Acum un an, fica-mea m-a intrebat:
"Tata, ce a fost pe 23 august?
O zi de rahat, rusinos de tipic Rromaneasca!-i-am raspuns..."

1 Kommentar:

Alexandra hat gesagt…

Mi se pare atat de ciudat... M-am uitat la stiri... Si am auzit ca niste oameni au incercat sa faca niste demonstratii in Bucuresti in memoria zilei de 23 august... Care... cu ocazia asta am aflat si eu ca a fost ziua Romaniei... Si am ramas masca... Au trecut 20 de ani de la revolutie! Inca suntem acolo? Nu am mai evoluat deloc? Tot respectul pentru Timisoara si ceea ce ati incercat sa faceti!