Web-Stat

Samstag, 20. Juni 2009

skinheads love their children too 2


Cindva, demult, as putea zice in alta viata, am scris un post cu acelasi titlu. In alt loc, in alta situatie, dar cu aceeasi motivatie.
Copilul meu.
***
Nu ma pot lauda cu o viata exemplara.
Nici cu mari realizari.
Nici macar cu o conduita de invidiat.
In aceste conditii, in mod normal, nu poti vorbi de un cadou.
Si totusi, fata mea e cel mai frumos cadou pe care l-am primit de la viata.
E tot ce isi poate dori un parinte.
Cuminte.
Desteapta.
Harnica.
Desi poate parea ciudat la generatia ei, ii place scoala.
...e mica mea minune.
***
Mai am un pic si voi petrece niste zile doar cu ea.
Momente pe care le asteptam cu nerabdare amindoi.
Vom calatori.
Vom umbla pe jos.
Vom urca pe munti.
Vom face poze.
Vom fi impreuna.
Pentru citeva clipe efemere vom incerca sa uitam ca viata ne-a despartit.
Si vom fi fericiti.

2 Kommentare:

Lia D hat gesagt…

Mai are putin si e cat tine :)
Sa iti traiasca (inca o data) sa fie sanatoasa, si sa te bucuri mereu de ea.

Lupta NS hat gesagt…

Numai urari de bine pentru tine si fiica ta. Salutari din Timisoara. Cand esti aici poti sa trimiti un mesaj si ne putem vedea. ;) 14/88