Web-Stat

Samstag, 14. März 2009

parca,parca...


N-am mai scris de ceva vreme.
E mai mult o superstitie.
Cind imi doresc ceva, ma tem ca daca ma gindesc sau pomenesc prea mult de asta nu imi mai iese.
Iar in ultimul timp am tot primit o gramada de semnale bune, din diverse directii.
Poate ar trebuii sa ma puna un pic pe ginduri.
Nu sint obisnuit sa fie asa.
In orice caz, nu deodata.
Dar, poate imi fac naluci degeaba.
Si, printre multe neplaceri, nenorociri si rautati...mai apre si cite o raza de soare.
Wait and see.
Grrrrr... Uneori pina si lupul cel rabdator devine nerabdator.
Poate totusi ceea ce lumineaza usor orizontul Marginii Noptii e soarele...
Chiar daca e mult drum pina la el.
Chiar daca dureaza.
Sint aici.
Si merg spre el.

3 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Astrologic,luna neagra a parasit in 2009 semnul sageatatorului deci :D vin vremuri bune la fel si pt gemeni:D :D uita-te la linkul asta pt mai mult http://horoscop-2009.eastrolog.ro/sagetator.php

Anonym hat gesagt…

...sau linkul asta http://www.acvaria.com/horoscop.php?t=sagetator&p=horoscopul_anului
:)

Lia D hat gesagt…

Si eu am "faza" ca daca ma gandesc sau vorbesc despre ceva prea mult, nu se mai petrece. Si..mai am si o chestie ciudata, apropo de faptul ca spui ca nu "esti obisnuit cu semnale bune": cand lucrurile merg prea bine, totul e prea..frumos in jurul meu, am senzatia ca mi se pregateste ceva nasol. Asta pt ca nu sunt obisnuita sa fie asa, din contra. Si..de obicei, cam am dreptate, cand totul e prea ok, dupa un timp, trebuie sa "platesc" intr-un fel sau altul stropul ala de "bunaciune".
Sper din tot sufletul, ca la tine nu e, si nici nu va fi asa :)