Web-Stat

Montag, 16. März 2009

interesanta e ca...



Cineva mi-a scris ceva foarte frumos.
Se pare ca am dreptate, dau sfaturi bune, bla-bla...
Minunat!
Interesant e ca...
Eu nu am stiut sa ma folosesc de propriile sfaturi.
Am gresit.
Am pacatuit.
Am mintit.
Am dezamagit.
M-am pus singur in diverse situatii pe care un om normal le-ar fi evitat.
Am trecut de multe ori prin viata ca si cainele prin apa, nu ca si lupul prin padure.
Am facut majoritatea lucrurilor pe care eu ii sfatui pe altii sa nu le faca.
Poate ca dau sfaturi din motivul ca nu as vrea sa savirseasca si altii greselile mele.
Dar de gresit, tot am gresit.
Si...de fapt cine sint eu sa dau sfaturi...?
Doar un alt Stan patitul. Sau, uneori, am fost cel care l-a facut pe Stan sa pateasca.
***
Multumesc!

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

E absolut normal!dar m-ai apleaca si urechea la sfaturile celorlalti si fii mai pozitiv :) sau incearca macar...