Web-Stat

Sonntag, 8. März 2009

Eu.Sint.



Eu sint.
Exist.
Sint un parazit.
Nici macar nu ma ascund.
Voi existati ca eu sa pot exista.
Ca niste baterii.
Onoarea voastra imi e favorabila.
Sentimentele voastre imi sint prada.
Realizarile voastre imi sint hrana.
Singele vostru imi e jucaria.
Dragostea voastra imi asigura confortul.
Loialitatea voastra imi asigura somnul.
Cu cit va ridicati mai sus, cu atit mai copioasa imi va fi masa.
Va voi supravietuii tuturor.
Voi muri doar o data cu ultimul om.
Pe ale carui realizari si sentimente ma voi putea ridica ultima data triumfator.
Eu am DREPTUL.
POT.
Si VREAU.
Voi, ceilalti...
Aveti doar STINGUL.
Degeaba VRETI.
Caci nu va las eu sa PUTETI.
Tot ce ma inconjoara are doar un singur scop.
Sa ma sustina.
***
Era sa uit...
Numele meu e EGO.

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Domnule, este a treia sau a patra oară când vizitez acest blog şi sunt din ce în ce mai impresionat... Poate facem un schimb de linkuri, dacă gazda este de acord...

LaMargineaNoptii hat gesagt…

ok. si blogul tau e fain. multumesc, e o onoare.

Anonym hat gesagt…

Ego...egoism...egocentrism
toti sunt la un moment dat asa imoportant e sa vedem,sa Ne vedem si sa depasim starea.Si da,uni sunt sclavii lui(al ego-ului)dar lanturile le poate rupe oricine...

Lia D hat gesagt…

Zambesc. Larg ;)
Imi place la nebunie!