Web-Stat

Mittwoch, 4. März 2009

after yesterdays...




"Sint un animal.Vezi bine ca sint un animal.N-am cuvinte, nu m-a invatat nimeni sa folosesc cuvintele, nu stiu sa gindesc. Aceste tirituri nu mi-au dat posibilitatea sa invat si sa gindesc. Daca esti intr-adevar atit de puternic, de atotstiutor si atotintelegator...descurca-te singur! Uita-te in sufletul meu, stiu ca acolo gasesti ce iti trebuie. Trebuie sa fie ceva! Doar nu mi-am vandut nimanui sufletul, niciodata! Este al meu, este omenesc! Nu se poate sa vreau raul!...Si blestemat sa fie tot, ca nimic nu pot sa iti mai spun in afara de aceste cuvinte copilaresti: Fericire pentru toti, pe gratis, si hai sa nu plece nimeni suparat! "
(Redrick Schuhart, stalker de profesie)
***
Oare asa e cind chiar nu mai ai ce pierde?
Cind dupa tot ce ai facut, dupa o viata plina totul se gata intr-o fundatura?
Te apuca risul si tot ce iti doresti e sa imparti fericire?

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Mărturisesc că sunt foarte impresionat de acest blog... Astfel că îmi propun să mai revin...

LaMargineaNoptii hat gesagt…

multumesc!