Web-Stat

Montag, 23. Februar 2009

Timpul meu, al tau, al tuturor oamenilor si lucrurilor..



Se scurge.
Inevitabil, pentru toata lumea.
Il simtim trecind pe linga noi.
Prin noi.
Uneori cu vitza unui supersonic, provocind zgomot aerodinamic chiar.
Alteori cu blindetea unui melc.
Dar.
Intotdeauna ia ceva cu el.
***
Viata noastra e o continua acutizare a perceptiei temporale, o data cu trecerea anilor.
Ne purtam cu timpul nostru ca si noii imbogatiti ai acestei tari.
Initial avem mult.
Sau ni se pare ca avem.
Si il cheltuim prosteste, ca si cum nu ar avea vre-o importanta.
Sau ca si cum am fi nemuritori.
Sau ca si cum am avea exact atita timp la dispozitie cit ne dorim.
Dar din pacate el curge.
Nu ia in seama dorintele noastre.
***
Are insa o componenta magica.
Ziua noastra e facuta din 24 de bucati de timp.
12 cu 12.
Daca cauti bine, ultimele 5 minute inaintea miezului noptii au o componenta magica.
Pe care viata si timpul aleg uneori sa ne-o ofere.
Tuturor.
Fara discriminari sau alegere.
E ora acordarii sanselor.
E ora in care mai primesti o ultima sansa sa rascumperi greseli.
Rele savarsite.
Sa te trezesti la realitate.
Sa regreti.
Sa apreciezi.
Sa te bucuri.
Sa primesti.
Sa dai.
Sa multumesti.
Sa apreciezi.
Sa iubesti.
Sa fii iubit.
***
Unii oameni sint blestemati.
Sa nu vada asta.
Altii poarta alt blestem.
Sa ignore cele 5 minute de magie oferita de zeul-timp, cu zgarcenie, vietii noastre.
***
Oare cite din multele "ultime 5 minute ale zilei" ale vietii mele vor mai contine magie?
Si cit de des voi avea sansa sa le vad, si nu sa trec pe linga ele, sforaind zgomotos...?

2 Kommentare:

Lia D hat gesagt…

Hehe, asta imi place.
Eu cred ca cele cinci minute le vei vedea, atata timp cat vei dori sa "treci podul" spre urmatoarele cinci minute magice, din noua zi.

Lia D hat gesagt…

Sa nu uit, poate iti era dor :)))
De o noua leapsa :D

http://lia-taraluiaiurea.blogspot.com/2009/02/categoria-lepse-19-detalii-despre-mine.html