Web-Stat

Sonntag, 1. Februar 2009



Discutam astazi cu cineva.
Despre diverse.
Despre amintiri.
Despre persoane din trecut.
Si mi-am dat seama ca nu am scris niciodata despre dragoste.
Nu la modul serios.
Sau sincer, premeditat.
***
Pare simplu, dar nu e.
E usor sa zici "iubesc".
Cuprinde atit de multe.
De multe ori, de nedescris.
Sau scris.
Chiar si acum, nu stiu cum voi continua si termina acest post.
***
(6 ore mai tirziu)
***
Dragostea e ceva ce ti-se intimpla.
Cea impartasita e ceva ce ti-se intimpla prea rar.
Unora, niciodata.
E momentul in care vezi o privire anume in ochii celuilalt.
Ti-se accelereaza respiratia cind vorbesti.
Nu iti mai vine sa pleci.
Ai momente cind ai da telefon doar ca sa iti auzi partenerul ca respira.
Totul e spontan.
Nu iti gasesti locul, in absenta celuilalt.
Stii.
Ca e acolo.
Stii ca e un "noi doi".
Nu eu si tu.
Devii sensibil la frumos.
La viitor.
La viata.
Devii preocupat de reactiile celuilalt.
De trairile lui sau ei.
De sentimente.
...
E greu sa termin acest post...
***
(3 ore dupa cele 6)
***
Fiecare ar trebuii sa traiasca o dragoste adevarata macar o data in viata.
Ca sa aibe un termen de comparatie.
With or without.
Pentru a realiza in ce mod iti modifica asta viata si optica asupra lumii.
Pentru a realiza ce inseamna de fapt acel "doi".
Nu doar banalul "unu".
Pentru a ne da seama ce inseamna de fapt singuratatea.
Si ce inseamna contrariul ei.
Si cit de mult ne poate umple viata o dragoste adevarata.
Uneori e ca Red Bull.
Ne cresc aripi de la ea.
***
Intrebarea e daca putem oferi destul intr-o relatie de gen...
Incapacitatea produce exact contrariul celor descrise mai sus.
Personal as prefera o viata fara dragoste decit o voce a constiintei care sa imi spuna tot timpul ca am tradat o viata de dragoste.
***
Imi amintesc si acum privirea ei.
Si cum ma vedeam eu in ea.
Nu puteam sa o ating fara sa tremur usor.
Ma preocupa sa ii ascult respiratia in somn.
Sa stiu ca e bine.
In ceea ce faceam, ma preocupa pina si modul in care o influenta pe ea.
Nu puteam vorbi fara a fi emotionati.
Respiratiile noastre spuneau tot.
Si privirile...
***
Oare asa va fi si de data asta?
Sau sint prea batrin pentru asta...?

4 Kommentare:

Lexi hat gesagt…

Uite ca sunt si inceputuri placute(primul love post)...Imi place mult!..

Anonym hat gesagt…

Superb! Si ai dreptate, sunt in iubire si simtiri de nedescris. Cuvintele ar fi prea sarace sa le exprime..

Anonym hat gesagt…

un moment de iubire adevarata tine cat o viata din pacate tot ce e frumos tine putin nu stiu de ce...poate ca sa putem realiza mai usor anumite lucruri,multi confunda iubirea cu fericirea dar eu zic iubirea e durere,cat de mult poti sa suferi?cat de mult poti sa sacrifici?cat de mult te oferi fara sa ceri nimic in schimb...nu ti-am pus intrebarile tie doar asa s-au asezat cuvintele.eu cred ca multi oameni nu stiu sa iubeasca...

Lia D hat gesagt…

Stii bine ca niciodata nu vei fi "prea batran" ;)