Web-Stat

Samstag, 31. Januar 2009

same shit...different day...same people





Imi plac oamenii.
Mi-a placut intr-o perioada sa-i observ.
Sa invat despre ei.
Si de la ei.
Dar am observat ca de fapt exista un sablon.
Mai precis doua .
Cu Bullshit.
Sau fara.
95%
5%
***
Initial m-am enervat de persistenta mormanelului animal in purtarea oamenilor din grupa numeroasa.
De la un timp insa a inceput sa ma amuze.
Cu cit cineva e mai de kkt, cu atit incearca mai abitir sa ascunda asta, si totodata se extaziaza tot mai intens de propria stare.
Mai precis, sa stim toti ca sint de kkt.
Dar, nu care cumva sa spunem asta.
E ceva de genul:
"Vaaai, cit de mult, important, miraculos, definitoriu, relevant si definitiv NU esti de kkt, draga. Cine ar putea sa zica asta...?"
Rahatul care-i insoteste nu pute.
Nu te murdareste.
E intotdeauna ok si just.
Chiar daca e kkt.
Iar noi, restul lumii...avem dreptul sacru si chiar datoria civica, morala si religioasa sa pretindem ca nu vedem.
Pentru a nu rani mici vanitati, mari egoisme, definitive ipocrizii ale unor persoane absolut comune, dar cu un singur lucru comun intre ele. De a fi cul. Iar intre kkciosi, ce e mai cul decit kktul?
***
"Nu iti place cum te mint, cara-te! Oricum, eu nu pot decit sa te mint. M-as nega pe mine insami daca nu as face asta. Si o fac de atita timp incit nu am alternativa la asta. Nu imi darim eu castelul de carti de joc pentru nimic si nimeni in lume."
***
"Viata mea e un lung sir de pretexte pentru a-mi satisface egoismul. Stiu asta. Si stiu ca stii asta. Dar as face orice sa nu spui asta cu voce tare. Esti obligat sa te minti singur, e dreptul meu sa cer asta."
***
Toate astea ar trebuii sa ma supere, sa ma faca sa fiu doborit, cazut.
***
Insa.
Am depasit pragul.
Efectiv, ma amuz.
Ati privit vre-o data in ochi un om care va minte, si realizeaza ca-l dispretuiti pentru asta?
N-ar trebuii sa ma amuz. Nu e de ris. Dar o data cu trecerea vremii realizezi ca nu iti ramine chiar nimic alteceva de facut. Si de la un punct in colo, ca intr-un joc de strategie, incepi sa prognostichezi ce vor inventa ca sa incerce sa isi deghizeze mizeria. E amuzant hatisul de piste false sau scuze pe care le introduc. De la un timp incepi sa vezi sabloane chiar si in asta.
***
Haz de necaz, freestyle.
***
Nu imi place Ombladon.
Dar are un singur vers mare.
Mai mare decit multe altele.
"...sint vorbe mari, pe care nu le intelegi."
Iar cei dintre voi care au ascultat piesa precis stiu la ce ma refer.

2 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Nu, nu e amuzant. Nu sunt amuzanţi asemenea oameni. Eu prefer să mă retrag din calea lor, să-i ignor, să nu-i privesc, pentru că, de multe ori, îmi e ruşine de ruşinea pe care ar simţi-o ei, dacă le-aş spune ce gândesc. N-aş putea să-i privesc şi să mă prefac că totul e ok, că îi văd "culi" şi că le cred balivernele..

Anonym hat gesagt…

cheia de sub pres ...
:)
:*