Web-Stat

Montag, 5. Januar 2009

ooo...bama?



Deobicei, nu ma uit la tv.
N-am ce vedea.
Lumea din televizor e foarte departe de-a fi pe gustul meu.
Chestia e doar ca mi-a adus aminte de un subiect de care voiam eu sa scriu de mult.
Oooo...
Bamaaaaaa...
***
As putea zice un lucru simplu:
America got what it deserves.
Am trait sa o vad si pe asta.
Un negru presedintele americii.
E un semn.
Din ratare in ratare...
Chestiia aia...nu o pot numi tara...e in plin declin economic.
Clar se ajungea oricum la asta, cu Bush sau fara.
NU poti creea un razboi, de cite ori ti-e foame, in ziua de azi.
Nu la nesfarsit.
Daca mai si creezi bani electronici fara nici cel mai mic simt al raspunderii...
***
Churchill avea o vorba despre americani, spunea ca nu sint un popor, sint pur si simplu multi.
Acuma incepe sa se vada din ce in ce mai clar asta.
S-a votat cu hormonii nevestelor.
Cu dosul homosexualilor.
Si prostia populatiei de culoare.
***
Ooo-Bamaaaa...Ooo-Mamma!

Keine Kommentare: