Web-Stat

Montag, 19. Januar 2009

o sa...



O sa trec pe aceleasi strazi.
Pe care treceam odata impreuna.
O sa intru in acelasi vechi bar.
Chiar o sa beau o bere.
Si o sa incerc sa stau la aceeasi masa.
O sa ma plimb in acelasi parc.
Si o sa stau pe aceeasi banca.
O sa privesc aceeasi copaci.
Si o sa privesc aceleasi stele, daca vremea va tine cu mine.
***
Oare o sa regasesc acolo o bucata din ceea ce ai fost o data?
***
O sa incerc sa imi aduc aminte de visele mele.
De dorintele mele.
De ceea ce m-a facut ceea ce sint.
Si cui datorez asta.
***
O sa imi aduc aminte de ce ai fost atunci?
Fara sa ma gindesc la ce ai devenit acum?
O sa imi aduc aminte de ce am fost atunci?
Fara sa ma gindesc ce am fost silit sa devin?
***
Pe drumurile pe care mergem pierdem bucati din noi.
Din suflet.
Din EU.
Le inlocuim cu ce gasim cazut la marginea drumului, pierdut de altii, sau regasit in noi.
Drumul care strabate Marginea Noptii.
***
Caderea in abis e un lucru asa de tacut....



*
Clipul e pus doar orientativ, pentru melodie...a se asculta, neaparat, in timpul lecturii.Imaginea nu conteaza.

1 Kommentar:

Lia D hat gesagt…

..."Pe drumurile pe care mergem pierdem bucati din noi.
Din suflet.
Din EU"...

No comment more...
;)