Web-Stat

Mittwoch, 21. Januar 2009

let's play


Hai se ne jucam.
Un joc.
Se numeste...
"...ce as da, ca sa..."
5 rinduri.
Nu tag-ui pe nimeni.
Scriu doar cei ce vor.
Dar ii rog sa anunte aici.
***
As arunca 50 de bani in mormintul lui Iliescu. Adica as da suma asta ca sa-l vad rece.
***
As da o zi din viata mea ca oamenii sa redevina oameni.
***
As da o floare, ca sa obtin un zambet.
***
As da mult din timpul meu, ca Rromania sa se orienteze spre Vest.Nu spre Est.
***
As da orice ca sa imi pot continua viata ALATURI de copilul meu.

***
"...pe ce nu dau 2 lei."
Tot 5 rinduri.
***
Nu dau 2 lei pe ipocriti.
***
Nu dau 2 lei pe politica romaneasca.
***
Nu dau 2 lei pe pretentiile bisericii de-a reprezenta credinta.
***
Nu dau 2 lei pe promisiuni false.
***
Nu dau 2 lei pe oamenii cul.

***
Will someone come out and play?

10 Kommentare:

FaithlessFairy hat gesagt…

hihi... let`s play ca-i funny!

- as da o lege care sa recunoasca bigamia :D
- as da si eu o leaca de bani unui rus ca sa-l vad pe cumnatu-meu mort (da` nu ma lasa bugetul, scuzati... constiinta)
- as da dragostea mea tuturor celor care o cer (din pacate, nu pot pt ca unii imi cer si trupul la superoferta)
- as da orice ca sor-mea sa vina la cluj la faculta. si nu in baia mare.
- si ca sa te plagiez pe tine... mi-as da viata intreaga pentru ca oamenii sa redevina oameni pt o zi

cam atat.

LaMargineaNoptii hat gesagt…

oki-doki...dar pe ce n-ai da 2 lei?

FaithlessFairy hat gesagt…

pe ce nu dau doi lei...?

- pe hainele de la kenvelo & comp (adica cu eticheta mare si faimoasa)
- pe posete - dubios ca fata ce sunt- cele vreo 3 pe care le am le-am primit cadou si mi s-ar parea blasfemie sa dau gen 500 ron pe una. si 100 e f mult pt o poseta, ca doar nu face de mancare
- pe impresiile oamenilor care ma vad pierce-uita, tatuata, cu freze ciudata si ma cred... altfel decat sunt
- pe gagicile care se cred mai tari ca mine pt ca au fost futate de barbatu-mio (well, daca is asa de tari, de ce el tot cu mine sta?)
- pe un alt telefon decat nokia. nu mi l-ar trebui nici gratis

aici a fost mai greu. m-am gandit mai mult. :))

Anonym hat gesagt…

Nu dau 2 lei pe:
- politicienii ţării
- pe biserica şi tot ce vrea să pară/fie
- americani
- pe tipii macho(umflaţi cu pompa) şi pe fufele pline de ele şi H2O2
- cine vrea să-mi strice buna dispoziţie

Ce aş da, ca să:
- sănătate pt alinarea suferinţei celor foarte apropiaţi
- magia unei clipe pt un vis împlinit
- 20 de ani din viaţă pt găsirea sufletului-pereche
- biletul câştigător la loto pt schimbarea monştrilor ce ne omoară cu zile în ţara asta
- orice ca oamenii să redevină oameni

Lia D hat gesagt…

Mmmm...cred ca azi nu's in stare de asta. De fapt, in momentele astea nu sunt, dar pana diseara, ma gandesc ce as da cu adevarat, ca sa...
oky? :)

Anonym hat gesagt…

as da...

1 parinti orfanilor
2. mancare saracilor
3. un adaopost celor care au nevoie
4. sanatate bolnavilor
5. speranta celor care au pierdut o.

stiu ca suna a discurs de miss :))
acum referitor la mine... nu as da ci mi as dori sa ai am pe ai mei langa mine cat mai mult timp, sa am langa mine nu pe acel cineva ci pe cel care merita, sa pot fi un bun profesionist in ceea ce fac, sa citesc mai mult, sa am mai mult timp pt prieteni si oamenii care imi plac.

nu dau nimic si incerc sa nu imi fac nervi:
1. oamenii prosti
2. oamenii inganfati si prosti
3. globalizare si criza economica
4. stereotipuri si stigmatizari, efectul de masa/turma
5. parerile persoanelor neavizate in ceea ce ma priveste.

Anonym hat gesagt…

am sa scriu doar ce as...
deci as :
-da o inima pentru fiecare si bun simt ca sa simta ca o are
-vrea sa traiesc intr-o lume in care nu conteaza cum arati,ce esti si ce ai
-vrea sa nu mai existe durere si moarte
-vrea sa nu mai existe lucruri rele
-vrea sa calatoresc in tot universul

LaMargineaNoptii hat gesagt…

momentan o singura persoana a raspuns corect. pria intrebare era CE ai da ca sa obtii CE.nu doar ce ai vrea sa obtii.si ce ai da pentru asta.

Anonym hat gesagt…

as da orice,am crezut ca se subintelege...

Anonym hat gesagt…

As da orice:
- sa vad mai multi oameni fericiti
-sa se incheie masacrul din Gaza
- sa nu mai vad copii abandonati de parinti
-sa pot avea incredere in oameni, fara sa-mi fie teama de tradarea lor
- implinirea unui mic vis :D
Nu dau 2 lei pe:
- mincinosi
- prefacuti
- popi
- manele
- tradatori..