Web-Stat

Mittwoch, 7. Januar 2009

Into



"Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein."

...and when you gaze long into an abyss, the abyss gazes also into you.
(c) Friedrich Nietzsche
***
Azi mi-am facut curaj.
Si m-am uitat.
E tot acolo.
Si la fel, se uita in mine.
Interesant ce fascinatie poate exercita.
Tendinta de-a te lasa luat de val si inghitit e in fiecare din noi.
Mi-sa incordat toata fiinta ca sa ma pot smulge.
Am avut nevoie de toata hotarirea si vointa pentru asta.
De toata violenta de care sint capabil pentru a-i intoarce sfidarea si provocarea.
Inca o data am reusit sa ma motivez si sa ma impotrivesc vietii.
Oamenilor.
Conjuncturilor.
Ghinioanelor.
Tuturor.
***
Inca o data, tenebrele s-au retras din fata mea.
Lupul incepe sa castige din nou tot mai mult teren.

Keine Kommentare: