Web-Stat

Dienstag, 13. Januar 2009

back at the funny farm



Lucrez.
Ca orice om normal, baiat sarac.
La o firma mai mult decit romaneasca.
Dar dealer al unei firme de prestigiu.
Cu traditie.
Poate cea mai cu traditie din europa.
Un exemplu pentru altii.
***
O mare parte din viata mi-am trait-o linga si intre masini.
Fac de atita timp asta incit nu stiu daca as mai stii sa imi exercit meseria de baza.
Banuiesc ca as fi bolnav fara mirosul de ulei si benzina, fara sa aud injuraturile mecanicilor si prostia sefilor.
NU poti avea prestigiu de firma mare cu cheltuieli de firma mica, in ziua de azi.
NU poti avea dezvoltare fara curaj si investitie.
NU poti tine pasul daca esti un castrat.
***
Scriu acest blog, deoarece am uitat sa scriu depre ceva esential in viata mea.
Am uitat sa imi afisez dispretul fata de contabilii ajunsi in functii de administrare.
Nu pui un om castrat de formatia pe care o are sa demonstreze altceva decit mica meschinarie pentru care a fost antrenat in facultate.
Eu as numi ASE-ul "scoala micilor parsivi".
***
Rromania, te conduce in continuare non-valoarea.
Si asa va fi pina la apusul vremurilor.

4 Kommentare:

FaithlessFairy hat gesagt…

cand o sa am mai mult timp mai comentez pe ici-pe colo.
acuma vreau neaparat sa-ti sugerez ceva: pune fonturile mai mari un pic! pleaseee. unii dintre noi suntem batrani si nu avem cum citi lucrusoarele alea marunte de tot numite litere. multumesc anticipat.
have fun!

LaMargineaNoptii hat gesagt…

..."unii" dintre noi? :-D

FaithlessFairy hat gesagt…

mda... eu! :"> chiar ma chinuie fontul asta micut. dupa ce am citit mai multe postari deja vedeam purici si stelute la cat de obositi mi-erau ochii ;)

Lia D hat gesagt…

Salutare! Na si tie, ca sa te distrezi si tu:
http://lia-taraluiaiurea.blogspot.com/2009/01/ashe-de-la-prima-ora.html

Zi faina sa ai! :)