Web-Stat

Donnerstag, 18. Dezember 2008

somethin's in the air



Liniste.
Prea multa liniste.
Si prea brusc.
Abrupt.
Blana se infoaie.
Muschii se incoarda.
Coltii apar la vedere.
***
Ceva e foarte gresit, sau rau, in seara asta.
O simt in aer.
E in jurul meu.
Oare ce am omis, ce nu am observat, sau, ce nu am luat in considerare?
Am rar senzatia asta.
E un noroc.
Caci cind o am, se intimpla ceva rau.
Mie.
Cuiva apropiat.
E egal cui.
Se intimpla.
***
Ma pregatesc de defensiva.
Simt o usoara anxietate.
Dar si o usoara crestere a nivelului de adrenalina.
Exact cum trebuie.
***
Viata, ghinion, durere, nenorocire, cum te numesti, vino peste mine.
Sint aici.
Indiferent cum o vei face.
Fatis, dupa reguli.
Sau din umbra, ca un hot.
***
Ce n-as da sa ma trezesc de dimineatza si sa aflu ca tot e un vis urit...
Ma tem insa ca nu am eu norocul asta.

1 Kommentar:

Lia D hat gesagt…

sunt atat de rari oamenii care au norocul sa simta..sa vada..
si mai ales, sa fie..pregatiti